torsdag 19 februari 2009

Himmel och pannkaka!

Hur kan må bättre? Jag har varit med underbaraste Sandra idag. Fikat och gått på stan och tittat på kläder som vi aldrig kan få på oss och aldrig får råd med. Men man kan ju alltid få drömma, right? Jag hittade en klänning på MQ, som jag verkligen VILL ha! Den är jättesöt och jag tycker att den är så jag! Men som allting annat på MQ, är jättedyr. 699 kronor. Det är rena rånet. 
Jag funderar på att börja sy mina egna kläder. Ungefär som Lena Ph. Hon syr ju underbara kläder. Om man bara visste hur man skulle göra, liksom. Men det fixar sig nog. 

Sandra och jag ska börja simma. Bli smala och snygga. Eller, snygga är vi redan, så vi får jobba med ehum, det andra som behövs fixas. 
Man behöver bara självdiciplin
Jag har en jäkla massa ont i armen. Jäkla p-stav. Men nu är det i alla fall ute. Men det tog lång tid för läkaren att ta ut den. Jag hade två bedövningsplåster som inte hade hjälpt, så läkaren gav mig en bedövningsspruta! :o Jag fullkomligt hatar sprutor! Sen tog hon fram skalpellen och la ett snitt och försökte ta ut staven. Men lyckades inte, så hon KLIPPTE upp snittet och Sandra som stod brevid, var alldeles kritvit i ansiktet. Jag hörde och kände när hon drog ut den. Usch, aldrig mer p-stav! 
Tips! Gör det inte, ät p-piller istället! Även fast det är svårt att komma ihåg att ta dem varje dag. Jag gick säkert upp 25 kilo efter att jag satt in p-staven. Gör det inte! 

Stay tuned /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar