fredag 20 februari 2009

Städa och en massa mer.

Ja, städa. Det bör man göra tycker man. Men orkar man verkligen? Nu? Nej, jag slappar framför Let's Dance ikväll istället. Men jag måste städa i ordning i lillrummet. Funderar på att göra om det till ett syrum till mamma i födelsedags present. Jag tror att hon kommer att bli glad. Det kommer att ta tid, men jag har en vecka på mig innan hon kommer hem. Möblera om och greja i mitt rum också. Men det blir nog bara bra med allt. 

Imorgon kommer det att bli skitmycket att göra;
  • Städa
  • Plugga (Jag har börjat halka efter i skolan, men det går nog fort att komma ikapp)
  • Jobba.  (Det ska bli jättekul att träffa Kerstin och Tusse imorgon!)
  • Sova. (Sova bör man, annars dör man. Eller blir jättetrött iaf) 
Läs blondinbellas blogg. den bruden är en väldigt  (jag säger inget så har jag ingenting sagt) brud. Men vem är jag att klaga? Hehe ;)


Stay tuned /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar