onsdag 18 februari 2009

Vad roligt, nu har Stina skaffat en blogg!


Kanske är det för att det är roligt att ha en blogg. Kanske för att se hur många som läser ens blogg.  Kanske är det för att skriva en massa onödigt tjaffs, som är så onödigt att man måste skriva ner det nånstans för att helt enkelt glömma? Anyways. 
Dagens händelser.
Inte många alls. Ringt en massa telefonsamtal till höger och vänster. Beställa klipptid. Usch, jag kan aldrig bestämma mig hur jag ska klippa mig. Varje gång jag har klippt mig, tänker jag; 
"nu ska jag spara ut det och aldrig klippa kort igen". Men likförbannat klipper jag av mig det. Hemskt. Men nästa gång blir det bara topparna. 

Idag åkte min kära mor till Syd Afrika och ska spendera två varma veckor. Men i och med att hon for, försvann hennes katt Majken. Har letat igenom hela huset, eftersom kattvakten inte sett henne på hela dagen. Inget spår. Gick ut och letade kl 21.30. Vet ni hur svårt det är att leta efter en kritvit, döv katt ute i snön? Gick inget vidare, kan jag lova. 

Kl. 23.05
Hörde att en Majken fräste åt min lilla Agnes nyss. Skönt att veta att kattstackarn inte är bortsprungen. Mamma skulle blivit tokig. Nu blir det sömn tills imorgon. 

Stay tuned / 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar