lördag 21 mars 2009

Hej igen alla fellow bloggers :)
Jag måste bara säga det, att trots att jag lyssnar på ALLT, så kan jag med styrka i hjärtat säga att jag verkligen HATAR trance. Vem, jag menar, VEM kom på den jävla skitgrejen!? Emma gick hem runt 1 nån gång. Vem kollar klockan? Jag stannade med Zara och hennes J.
Det var nåt jäkla AS som kom fram till mig och sa att jag hade alla förutsättningar till att få vem jag vill. Fuck. Jag ville verkligen sätta min knytnäve i hans ansikte och lämna fetaste märket.. Jag gick och dansade ensam. Ett tag. Typ 3 min max. Sen gick jag ut, träffade roggan, robban och robbans bror (?). Pratade ett tag, sen gick jag hem och nu har jag suttit framför datorn i 2h.
Funderar på att sova snart.. Men det känns lönlöst.. :(

Har ju ingen att kramas med...


J <3 - Det kommer att ta en bra stund för mina känslor att svalna.. .. Bara så att du vet..


Stay tuned for more //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar