lördag 21 mars 2009

Lördag.

(efter en lång natts pratande i telefon, går stina och lägger sig kl 4-nångång i hopp om att få sova länge, ända till eftermiddagen om det var möjligt..) 


Vaknade kl 09 av att mobilen ringer. Fy fan för pingu-ringsignalen. Usch, ingen bra start på dagen. Ringde Ayii och pratade lite skit. Hon har hjälpt mig förstå det här med kärlek och varför det gör så in i helvete jävla ont. Tack, bruden! <3 

Käkade upp mina popcorn sen gårdagen och fixade lite på soffbordet till någon tråkig sitcom på tvn. Gick över till Ayii runt 14 och fixade med internet och lite annat roligt. Gick till bussen, åkte till K&B och käkade, åkte vidare till Iggesund för att gå på The Metropolitan och såg Opera. (?)

Nu väntar utgång med Emma och Sandra. Först ska jag hem till Emma och klunka lite vin. (nu när jag drar mig till minnes gillar jag inte vin, men nu är det för en bra sak, så det går ner) 

Till helgen väntar förmodligen en spontanresa till Uppsala. Åker nog ganska tidigt på eftermiddagen. Ska se om jag eventuellt kanske kan pierca mig. Saknar min piercing i läppen.
Fast det är inte bara piercingen som drar.. Det är också för att komma bort från Hudik ett tag.. Och i Uppsala har man ju släkten. Närmaste släkten. (förutom nästgårds-släkten) 

Nu ska jag kolla biljetter. 


Stay tuned for more // 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar